Novinky
Výsledky školního kola Pedagogické poemy
Školního kola přehlídky přednesu, čtení a improvizovaného vyprávění žáků středních pedagogických škol a pedagogických lyceí se v úterý 11. října zúčastnilo 39 interpretů z oborů PL a PMP. Někteří z nich zkoušeli své dovednosti uplatnit v komunikaci s publikem hned v několika disciplínách, takže počet výstupů dosáhl dosud nevídaného počtu – 49. S drobnými přestávkami pětihodinová přehlídka byla zážitkem i z hlediska diváckého.
Jak přítomní diváci oceňovali účastníky jednotlivých disciplín?
„CENU DIVÁKA“ získávají:
v disciplíně přednes
- Kryštof Klimeš / PL4
- Tereza Šebestová / PL2 a Viktor Hlaváček / PL4
- Markéta Saparová / PL3 a Sára Giačová / PMP4
v disciplíně čtení
- Viktor Hlaváček / PL4
- Nela Mašková / PL4
- Valentýna Karmasinová / PL4 a Kristýna Pemčáková / PMP3
v disciplíně improvizované vyprávění
- Aneta Štěpánová / PMP2
- Kryštof Klimeš / PL4
- Vít Urban / PL4
Výsledky školního kola Pedagogické poemy, o kterých jednaly lektorky Eva Carbolová, Zdeňka Kučerová, Denisa Daňková a Eva Davidová, jsou následující:
disciplína přednes
- Viktor Hlaváček / PL4 s textem Miloše Macourka „Pelikán“
- Tereza Šebestová / PL2 s textem Roberta Fulghuma z knihy „Už hořela, když jsem si do ní lehal“
- Kryštof Klimeš / PL4 s textem Dominika Zezuly „Smrt Letný I – III“
disciplína čtení
- Kristýna Pemčáková / PMP3 se čtením lidové pohádky „Kdo je hloupější“
- Tereza Přerostová / PL2 se čtením povídky Edgara Kereta „Co ten pán říkal?“
- Michala Navrátilová / PMP3 se čtením pohádky „Perníková chaloupka“, Bibiana Kynia Limbvani / PL2 se čtením pohádky „Otesánek“ a Valentýna Karmasinová / PL4 se čtením povídky Edgara Kereta „Boty“
disciplína improvizované vyprávění
- Kryštof Klimeš / PL4 s vyprávěním k výchozímu podnětu „pivo“
- Aneta Štěpánová / PMP2 s vyprávěním k podnětu „klobása“
- Eva Ema Strahovská / PMP2 s vyprávěním inspirovaným slovem „vrtačka“
Srdečně gratulujeme všem, kteří se umístili v čelních pozicích!
A všem účastníkům přehlídky pak děkujeme za jejich nasazení, odhodlání, trpělivé naslouchání a vzájemnou podporu.