Úspěchy

Matematika - Úspěchy


Matematický klokan 2017

V březnu se na naší škole jako každý rok řešila soutěž Matematický klokan. Studenti soutěžili ve čtyřech různých věkových kategoriích. Bodové rozpětí pro hodnocení soutěže však bylo v každé kategorii stejné, tedy 0 až 120 bodů. Proto uvádíme v žebříčku nejlepších studentů všechny kategorie dohromady. Všichni studenti, kteří dosáhli 80 a více bodů (což je 40... číst dále

Bobřík informatiky

Ve dnech 7. – 15. 11. 2016 proběhl na naší škole 9. ročník soutěže Bobřík informatiky.   Gratulujeme Marice Kaňové, která postupuje do Ústředního kola soutěže.   Více informací: http://www.ibobr.cz/

Středoškolská odborná činnost

SOČ je soutěží talentovaných středoškoláků v řešení odborných problémů v 18 vědních oborech. Probíhá zpravidla ve třech kolech formou soutěžních přehlídek, ve kterých soutěžící své práce obhajují. Nejúspěšnější řešitelé jsou často vybíráni k účasti na obdobných mezinárodních soutěžích. Cílem této soutěže vyhlašované Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy a garantované od ledna 2014 Národním istitutem pro... číst dále

Náboj

Blahopřejeme našim studentům z kvarty gymnázia ke skvělému úspěchu v mezinárodní matematicko-fyzikální soutěži Junior NÁBOJ. Soutěže se zúčastnilo 441 čtyřčlenných týmů z České a Slovenské republiky a naši studenti ve složení Bára Dohnalová, Kryštof Kotek, Adam Křivka a Ondra Tesáček obsadili výborné 15. místo. V naší republice byli celkově devátí.

Úspěchy našich studentů – Ma + F

V březnu se konala okresní kola Matematické a Fyzikální olympiády. Naši studenti opět předvedli výborné výsledky, když obsadili medailová místa. Gratulujeme Adam Křivka a Barbora Dohnalová (G3) se umístili na 1. místě v okresním kole Matematické olympiády Z8 Adam Křivka se umístil na 3. místě v okresním kole Fyzikální olympiády F Klára Zelenková (G1) se... číst dále

Bobřík informatiky

Od pondělí 10. 11. 2014 do středy soutěžíme o Bobříka informatiky BOBŘÍK INFORMATIKY je předmětová soutěž, podporovaná Ministerstvem školství. Soutěž je cílena na běžného bystrého žáka se zájmem o svět technologií. Klade si za cíl seznamovat žáky s tím, co to jsou informatické otázky a problémy, a že informatika není totéž co ovládání počítače. Soutěžící... číst dále